söndag 24 april 2011

Lexington

Lexington har helt fantastiska saker. Förutom deras underbara handdukar och sängkläder (som jag bara drömmer om att få sova i) så har de så mycket annat fint. Senaste tiden har jag kärat ner mig i följande.

Underbar kudde! Tänker febrilt på var den kan passa in. Kanske i nya sovrummet.

Jättefräscha skålar. Finns i beige, blå och röd.

Muggberoende är jag och dessa är super! Finns i samma färger som skålarna.

Blå variant av skålarna.

Behöver verkligen en ny grytvante och då hade ju denna varit super!


Ja jag kan hitta ännu mera från Lexington, men ovan artiklar är nog ändå prio ett. Kudden blev jag helt förälskad i. Och om man som jag gillar kaffe i stora muggar, så måste man ju nästan ha dessa muggar också. Eller hur? Just det, om man ska äta något till så måste man ju ha matchande skål - jaaa...behöver väl inte ens disskutera saken? :) Bara att köpa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar