lördag 9 april 2011

Fondtapet entre

Har varit och tittat pa farg och tapeter idag. Finns ju massor av tapeter och jag insag ratt snabbt att T maste vara med och gallra. Annars kommer jag hem med 5 tapetkataloger och sa gillar han en. :) En tapet hittade jag som jag foll pladask for! Den hade nagot som gjorde den helt underbar i mina ogon. Ser den framfor mig till hoger direkt nar man kommer in i huset. Den gor sig inte helt rattvis nar den blir fotad med en mobilkamera...men till vart svarta entreklinker sa tror jag det kommer bli jattefint. Market ar Carma - tapetmaterialet var nagot av det skonaste jag kant pa. Tjockt och mjukt. Skulle vara en valdigt bra tapet enligt saljaren. Kanns tryggt. =) Fragan ar om vi kommer "vaga" valja denna. Men jag tror det. En tapet gar ju alltid att byta. Nu ska vi eventuellt hitta en till vart sovrum ocksa. Sen far resten bli malat tills vi har bott in oss lite. Kanske gastrummet far en liten tapet ocksa...kanske kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar